Wednesday, October 5, 2011

NOBODY KNOW ....

BAGI aku, semuanya dah cukup indah untuk aku, untuk famili aku, untuk segala yang aku miliki kini tapi tak siapa tahu apa yang aku simpan dalam hati ni, yang orang nampak adalah kegembiraan aku, kesenangan aku, kebahagiaan yang terpancar jelas di mata dan bibir aku yang senantiasa senyum dan ketawa biarpun hati terasa...hanya Allah yang tahu. Sebab itu aku malas nak melayan karenah orang lain yang kadangkala buat nafas aku sesak. Sebagaimana aku permudahkan hidup aku, sebegitu juga aku tak mampu hidup aku disusahkan oleh orang lain tapi ada je yang mahukan seribu perhatian dari aku yang satu, kalau diabaikan sedikit, beribu kata pula yang terhambur ermm siapalah orang orang ini yang nak menyesakkan dada aku setelah aku berhempas pulas memujuk hati aku untuk tenang bahagia? Perlu ke aku nak menjaga hati orang lain?

Sehari dua ni jadual aku pack giler baban, am hepi with my life. Baik aku sibuk cam ni dari punya masa lengang, sememangnya aku rindu suasana ni, dah malas nak goyang kaki walaupun massyyuukkk hehehe aku suka dengan job skang ni, dah memacam manusia aku jumpa. Walaupun dalam showbiz aku dah jumpa memacam orang tapi bekerja di department yang berhubungan dengan International Affairs ni buatkan aku lebih berdisiplin dan errmm ntahlah, lebih menjaga diri kowt hehehe ....

Aku rindukan someone yang aku dah semakin jauh aku rasa, sumpah rindu sangat. Mujur ada kawan kawan yang senantiasa menggembirakan. Madi, i tahu u akan baca blog i, waktu u tanya i baru ni hows my relation with that ehem ehem, i ckp ok...orang tu sibuk...bla bla bla tapi ntahlah i sendiri tak tahu sebenarnya. Susah nak i jelaskan, so far i lalui sebaik mungkin. Orang di langit tinggi entah nampak atau tidak kita di tanah bumi ni.

Banyak sebenarnya di dalam hati ni yang orang tak tahu dan orang tak nampak tapi ada sesuatu yang terjadi di situ. Aku akan teruskan kehidupan seperti biasa dan aku harap semua keresahan ini akan berlalu tak lama saja lagi.

p/s : mula menghitung hari untuk ke satu tempat yang hmmmm la la la la .....

2 comments: