Monday, October 10, 2011

OTAKKU BEKERJA dengan OVER


ARINI otak aku bekerja melebihi yang sepatutnya hinggakan badanku tereffect dengan keluarbiasaan ini, gitu. Since morning aku serius tak menjangkakan semua ni terlalu padat. Sampai kat opis, aku masih bersenang lenang membaca email email dari obersea yang harus aku reply sehinggalah dikejutkan dengan pertanyaan 'tak masuk meeting ke?' hah amek kau, pertanyaan tu mcm kilat ngan petir yang bergabung, aku tanya la balik meeting apa? saya tak tau pun...rupanya ada staff yang lupa invite aku dlm email dan itu meeting aku bout prelude festival tuh aiyooo apalagik terus la jadik lipas kudung japs, tanak la krg nampak aku bodoh kannnnn.....

Habis satu meeting sambung meeting lain la plaks. Untuk lauch Hari Lanskap Negara lak, habis tu zoom ke Kedutaan Thailand aiyoss pening lalat meeting ngan penuh protokol ari ni, yang wat aku tak senang duduk, mata ni dok terpandang kek coklat yang dihidangkan tuh...aku tunggu Pengarah mula sentuh je kek coklat tu pastu aku nak follow la, sampai ke sudah dia tak sentuh huhuhuhu nangesss dalam hati je la aku hehehehe feverets tuh kek cekelat.

Sumpah ari ni aku letih giler baban, ada la few menda yang berlaku yang tak perlu aku sebut kat sini tapi adoiiiii sungguh penat.

No comments:

Post a Comment