Sunday, October 2, 2011

OH NOOO ....

AKU memang tak nak jumpa dia, aku dah janji dalam hati aku....kalau jumpa aku tau aku akan sakiiiittt sangat tapi tadik aku TERNAMPAK dia, YA ALLAH...SUMPAH aku sakkkiiitttt....aku tak der salah apa pun kat dia, sepatutnya dia tahu apa yang dia dah buat pada aku tapi aku tgk dia mcm tak der apa apa pun, siap enjoy dengan life lagik. Dia la yang kasi aku cinta dia mcm giler dan dia gak yang blah tetiba dari dalam idup aku. Sentap dowh, pening memusing aku jadiknya. Memang aku tak ingat dia dah tapi ari ni spoiiilll sungguh terserempak ngan dia lak. Patut la sejak pagi aku rasa cam ada yang tak kena.

Bila sesowang mcm ni mula la aku dok pikir memacam, teringat semua kisah silam apa yang dia dah buat pada aku, ishkkk tak aku sangka manusia yang punya wajah setenang itu, sering menjadi perhatian orang tapi punya hati yang ntah lah...YA ALLAH mengumpat lak aku kat sini tapi hati aku sakit sangat ni, cam ner nak buat ni ermmm....

Harus aku mandi jap kasi darah panas ni kembali sejuk.

No comments:

Post a Comment