Friday, October 14, 2011

WHO CARES ?

Sbenarnya kan no one cares la when korang hurt, no one cares mcm korang cares kat diri korang sendiri ler maksud aku. Sebab tu aku kadang cam over load tension bila orang simply je say something bout myself sedangkan kita ni baik punya susun ayat bagai...errmm dulu ar, skang ni aku jenis lepas je, sori la tak ada masa nak mengarang ayat nak berlapik coz aku penat ar, penat hati ni disakiti.

Menda ni simple je sebenarnya, sbelum kita say something, kita bayangkan skit, amek masa skit la, bayangkan apa yang kita nak sound tu, orang sound kat kita, amacam bro? ada rasa ke? haaa sendiri mau ingat la kan....

Aku ni kalau nak lawan mulut, payah skit nak terkeluar coz aku akan sedih hehe tapi kalo aku dah sentap sangat, SMS la tempat aku sound semua dan bertambah hangin bila org tu tak paham paham...hadoiiiiii hangin giler tapi ayat aku kompem power la kan. Sentap giler kowt.....

Aku malas nak gaduh sbenarnya tapi aku pelik ar napa manusia skang ni feel 'brother sister' dah tak der erkkk perkataan 'brother sister' tu aku pinjam dari Aunty Nellies *tengkiu aunty nanti ada masa kita sembang lagik okeh* Sib baik ar ada blog ni, tenang skit aku melepaskan sgala yang terbuku di kalbu ni.

Hmmm dah la something kebabooommmm end of this month menanti, yaaayyyyyyyyyy!!!!!


No comments:

Post a Comment