Saturday, October 1, 2011

AARRGGGHHH ....

I just wanna happy life la, malas nak pikir menda yang bosan bosan yang menyakitkan kepala hotak. I just wanna be simple as I can and I hope other person oso can be like me, respect me as I respect them n their life, simple je kan? Tp why orang lain tak leh cam tuh? Coz orang lain tak sama cam diri aku kan? Yes aku leh paham tapi dlm soal respect idup orang len, cuba la faham. Tu je aku mintak, bukan aku mintak duit ringgit atau harta benda pown, aku tak hingin semua tu.

Aku ni kalo leh nak jaga hati semua orang, tak nak sakitkan hati orang tapi aku selalu je sakit hati ngan kata kata orang dan bila aku lak mulakan kata kata aku, org len sakit hati pastu mula lah memacam ayat ayat cinta drama swasta drama kerajaan nak keluar sedih bagai...tapi perlu ke aku nak rasa mengalah? Sapa yang mulakan? Aku tak kacau orang lain pown tapi bila dah jadik cam ni sedapppp je ayat ayat irama padang pasir kuar, aduhaaaiii serius aku malas nak melayan.

I just wanna happy n simple life. Aku tak kacau orang dan jangan orang kacau aku. Slagi aku boleh sms, boleh call, please respect me. Sampai satu tahap aku cakap kat diri aku tentang satu hal, U will never see me anymore in Ur life. TITIK.

No comments:

Post a Comment