Sunday, October 2, 2011

OCT 2011

OCTOBER kembali lagi. Bulan ni bulan yang paling busy bagi aku setiap tahun coz ramai insan insan kesayangan aku celebrate their birthday dalam bulan ni dan bulan ni jugak banyak kenangan dalam hidup aku such as aku mula fall in LOVE on 8th October 1995 :) malu siot hehehe and then clash on 8th October 1998 when she decided to marry my friend :( sedey la plak, setahun gak aku termenung dalam bilik sebelum come back to life ...

Yang paling penting, besday mak aku on 9th October, abang aku on 23rd October. Kawan kawan yang len pun ramai gak celebrate birthday on October.

3rd October aku akan sign contract ngan MPPP untuk tempoh 2 bulan as Event Manager untuk World Friendship Beat Festival (PRELUDE) yang akan diadakan pada 11-13 November 2011 di Queensbay Penang. Tak sabar nak handle project yang paling besar yang ditugaskan untuk aku sepanjang karier aku dalam showbiz selama ni urmm mungkinkah projek ni penutup segala aktiviti aku dalam showbiz selama ini? Mungkin ....

27th till 31st October pun ada big plan yang aku tatau nak setuju atau pun tidak, adoiiii fening kepala nak buat keputusan. Ikutkan hati nak je redah tapi banyak komitment lain yang aku tengah fikirkan. By the way, tawaran yang agak menarik untuk aku. Lagipun tahun ni aku tak 'berjalan jauh' lagik. Mungkin aku terima je la tawaran dari hot couple tuh hehehe ....

Ada few plan lain dalam October yang bila aku semak je date semua tu buat aku sesak nafas urmmm tolak kalendar ke tepi jap, baik aku tido dulu hehehe ....

No comments:

Post a Comment