Friday, October 28, 2011

SINGLE ... is not a status :)

SINGLE n STILL MINGLE :) gitulah kejanya hehehe sebenarnya beberapa hari ni aku dalam SILENT MOOD ... SILENT IS GOLDEN kan? Aku tanak ckp bebanyak lagi dah, aku dah pedih dan letih nak pertahankan perasaan aku. Buatlah apa nak buat ye, asalkan puas hati. Sampai bila aku nak tegur hal hal yang sepatutnya difahami sendiri sang kekasih hati atau empunya diri? Jauh di sudut hati ni, kesal usah dicakap la. Sebagai orang yang paling dekat di hati aku, rasanya dia tahu apa salah alpa dia tapi sengaja dok wat tatau je hmm mungkin untuk kepentingan peribadi dia, entahlah.

Sampai bila nak jadi cam ni ntahlah. Aku tak de sapa nak bercerita, cukup aku luahkan di sini je. Sejujur hati aku ni, makin hari makin jauh dari erti cinta sebenarnya. Manusia mudah je berjanji tapi aku dah jumpa ramai sangat yang berkata manis. Lelah aku nak percaya semua tuh...skarang ni aku lalui apa saja seadanya. Aku tahu sampai satu saat, pasti ada noktah. Kalau dikenangkan memanglah sedih tapi entahlah...biar masa je yang menentukan semua ni.

Yang aku tahu, aku bukan jenis lemah. PENGALAMAN LALU CUKUP MEMATANGKAN AKU.

1 comment:

  1. sabar,sabar n terus sabar k...Allah xkn uji hambanya yg lemah jd Dia tau abg kuat sbb tu dia bg cubaan dlm hidup kita.hehehe

    ReplyDelete