Monday, October 31, 2011

EPY belated BESDAY HENCEK SHAHRIL :)


UOLS, slepas kisah i tak bawak balik catatan besday kengkawan tempohari, ramai plak yg SMS i ingatkan besday memasing tapi si Shahril lagik xtreme, siap tinggal komen kat blog terkemuka Malaysia ini lagi, saja la tu kenzzz nak glam je kenzzz hahahahhaa

Ok la, tengah ada moodz ini, inginku ucapkan SLAMAT ARI JADI TERLEWAT buat Shahril ni, besday dia ari tu 14 Oct, sepertimana yang aku citer dlm blog lepas, aku tak ingat tarikh lahir kengkawan coz catatan aku tertinggal di KL. Ha Hencek Shahril, tudiaaahhh pic punya besaq, sapa nak contact Shahril ni sila hubungi number 012 - 41x2xx3, hah pepandai ar korang hehehe hamboih si Shahril ni pun senyum sampai telinga nohhh....

Ekceli Shahril ni houzemate aku masa kat Penang dolu, masa tu kitaorang stay sesama kat Batu Ferringhi, skang ni dia ada kedai dobi sendiri. Apa? Nak antaq kat kedai dobi dia? Tudiiiaahh punya banyak kedai dobi kat Penang, awat nak kena antaq kat kedai dia? Gatai sangat noooo uolsss....takder pe aku nak citer pasai budak ni cuma ikhlasnya dia ni rajin wat keja umah ar, sesuai ar wat laki bagi mereka yang masih solo yer. Tapi dia ni dah ada lover ke blom ah? Hmm ntah ar, cam malas je aku nak menjawab hehehehe leh cam tu?

BTW Shahril, SELAMAT HARI JADIK, smoga senantiasa dalam lindungan Ilahi selalu hendaknya, teruskan menjadi yang terbaik dalam kehidupan, bahagia sampai akhir nyawa :) Besar harapan agar ukhwah kita berpanjangan. AMIN

p/s : PIC KENANGAN MASA KAT OVERSEA ....negara mana terpaksa dirahsiakan, skian

No comments:

Post a Comment