Wednesday, December 17, 2008

rindu, cinta & sayang .....

ADA RINDU TAPI TAK TERLUAH,
ADA CINTA TAPI TAK TERKATA,
ADA SAYANG TAPI TAK PERNAH TERBUANG.

SMS itu aku dapat dari seorang insan yang pernah aku cintai dan masih aku cintai sehingga kini, hanya aku dan dia yang mengetahui apa sebenarnya yang telah terjadi. Dia yang pernah aku sakiti hatinya mengirimkan SMS yang berulang kali aku renung maksudnya sedalam mungkin. Aku tahu rahsia hatinya yang tersimpan namun aku juga akur akan hatinya yang telah dimiliki. Segala yang terjadi harus dihormati.

Hari ini aku bangun dari kegagalan hasil nasihat dan semangat dia. Aku tahu aku pernah tersalah langkah tapi dia tidak pernah memandang rendah pada aku sebaliknya kini dia menjadi pendorong semangat untuk aku. Biarpun jauh di mata tapi aku yakini dia senantiasa bersama aku.

Hmm satu perjalanan kehidupan yang aku sendiri tidak tahu di mana hujungnya…..

No comments:

Post a Comment