Monday, December 15, 2008

hidup baru ....

13th DECEMBER 2008

Setiap Jumaat hingga Ahad aku di Pesta Pulau Pinang menguruskan persembahan untuk booth Menara KL, Alhamdulillah setakat ini semuanya berjalan lancar. Malam tadi habis je show, aku ngan dancers terus gi makan kat Tokong Ular. Malam tadi tak lepak lama sangat coz nak balik ada keja.

Kejanya….inilah ceritanya. Umah aku kat Tingkat 2, sepanjang aku stay sini, aku ada la kenal kenal ngan jiran-jiran bujang, kat Tingkat 1 ada la mamat dua orang menyewa. Dorang dah nak pindah, salah sorang offer aku beli barang-barang umah dia cam set sofa, meja tv, tilam, mesin basuh, meja hiasan tepi dan beberapa barang len, pas bincang aku dapat dengan harga yang betul-betul murah so aku bincang dengan housemate aku, Fir. Kitaorang decide nak amek je. So malam tadik, operasi memindahkan barang-barang pun dijalankan dengan bantuan Joe n Aizat. Penat gak la, finally sampai ke pagi aku tak dapat nak tido.

Alhamdulillah, rumah dah hampir penuh, sesuai dengan kehidupan bujang untuk aku ngan frenz.

No comments:

Post a Comment