Friday, December 26, 2008

bersiaran langsung dari MENARA KL, PESTA PULAU PINANG

Skang aku kat booth Menara KL di Pesta Pulau Pinang, hari ini masuk minggu keempat produksi persembahan aku wat show di sini. Alhamdulillah rezeki dari Allah. Ahad ini merupakan hari terakhir untuk produksi aku wat show kat sini. Bagi korang yang datang Pesta Penang sure pernah lalu area booth Menara KL, show time at 8.30pm, 9.30pm n 10.15pm. Enjoy sangat show kat sini coz layanan staff Menara KL sumer bagus bagus, komitmen dancer aku pun bagus gak, sumer njoy keja.

InsyaAllah kalo ada kesempatan Ahad ni aku akan amek pic dancers yang wat persembahan kat sini, karang aku publish lor. Sepanjang persembahan di sini dah macam macam pengalaman aku dapat, dah macam macam hal yang jadi, inilah pahit manis kehidupan kan. Sumernya akan aku simpan dan kenang sepanjang hayat aku.

Sesekali aku berada di kalangan penonton, saja nak dengar feedback audience berkaitan persembahan, so far tak ada lagi la aku dengar perkara tak elok, sumer cam hepi jer, njoy watching show. Menyaksikan dancer wat show mengingatkan aku pengalaman lalu ketika aktif sebagai penari. Hmm semuanya tak mungkin kembali tapi nyatanya kuat di ingatan aku. Di dalam dunia persembahan ini, aku dah kenal ramaaaiiiiii sangat manusia, ada mcm mcm jenis tapi yang paling aku sedih mereka yang memandang hina golongan penari sedangkan kehidupan mereka sendiri ntah mcm mana, memang sedih.

Bagi korang yang belum datang ke Pesta Penang, dipersilakan. Sila-sila la singgah kat booth Menara KL ok, mcm mcm ada kat sini, kalo tak caya, datang la, layanan mesra kakitangan sini menanti korang!

Adios.

No comments:

Post a Comment