Thursday, December 25, 2008

BISCUIT AGAIN …..

SESUNGGUHNYA aku malas nak siapkan tempahan biskut raya cina ni tapi dek kerana dah ada janji yang tersurat, aku terpaksa. Malas sangat sangat coz tak ada mood, banyak yang nak dibuat dan banyak yang nak dipikir, tu yang aku jadik cam neh.

Smalam aku dah beli semua barang-barang, aku paksa Mak ngan Adik-Adik aku tolong buatkan hehehe aku cakap, semua hasil jualan menjadi hak milik dorang hehehe baru la semua semangat nak tolong. Dalam family aku tak ada sapa yang suka wat biskut, aku pun tatau mana aku dapat kebolehan wat biskut ni, mayb dari arwah tok aku kot coz selalu tengok dia wat kuih petang-petang dulu.

Tapi tempahan tak banyak sangat pun, around 3000 keping jer, esok InsyaAllah siap ar semua ni so Khamis aku dah bleh deliver. Aku wat 5 jenis jer untuk raya cina – ALMOND LONDON, TART NENAS, SHORTBREAD, PANDAN KLASIK ngan ICE CREAM.

No comments:

Post a Comment