Saturday, August 13, 2011

YAY YAY...SYAWAL NAK DATANG...

MERAHNYA baju huhu sometimes aku suka warna yang terang giler, sajer je kan nak kasi org tgk aku, yer la aku ni sapa org nak curik pandang (sedeyyyy sangatss). Ekceli aku bukan nak meluahkan rasa pasal warna ke pasal baju ke tapi bangun pagi tadik aku teringatkan something...

Dulu masa ada lover, antara saat paling manizzzz skali bila nak Syawal ar, bulan posa dah memang manizzz la kan bila bukak posa sesama. Dah tu start plan nak pakai baju kaler apa di pagi raya, bertandang umah each other, sweetnyerr...entah bila la dapat aku ulangi suasana cengginih lagik.

Dalam ingatan ni aku hanya tingat nak all outkan umah mak je, aku nak upgrade skit tahun ni deco tapi entah sempat ke tak coz aku nak balik Penang next week tapi banyak event nak handle, pastu balik KL balik ermm aku tak tau la bila nak deco umah (tadik tgk ADIE - danieladie.blogspot cat wall umah dia cam cantik sangats). Mayb tunggu adik aku balik Penang on 26th kot. Kemuncaknyer 27th tu ada acara bukak posa 1 famili (tk sabar nak tunggu date ni) Dah tu tinggal few days je before raya, InsyaAllah sempat kot.

Karang nak fly 3 hari ke Indon, as usual itulah antara aktiviti aku di bulan Ramadhan setiap tahum, aku tak pernah tinggal melawat Indon di bulan puasa. Tiket dah berbulan awal aku beli, gi balik Air Asia RM92 hengget sahajork. Serius rindu sangat nak merasai skali lagi puasa kat sana, meriah sangat tak mcm di Malaysia apatah lagi suasana malam raya..rindunya aku, serius. Tingat kat famili angkat aku yang dah nearly 5 months tak jumpa, serius rindu ngan Mama n Bu Handra. Dannnn yang paling best shopping ler kat pasar malam dorang, harga jangan ckp la. Serius puas hati ngan kualitinyer...

Ok la, tgh type ni pun aku dah rasa happy n meriah. Cukup la dengan kegembiraan secara psikologi dulu hehe Ya Allah, inginnya aku tenang seperti dulu....

No comments:

Post a Comment