Saturday, August 13, 2011

INILAH AKU ...

This is me. Malam ni aku sendiri jer. Lots of thing aku fikirkan, semuanya tentang kehidupan lampau aku. Kata orang yang berlalu jangan dikenang. Hmm tapi aku tak tahu kenapa aku sering di hantui segala hal yang lepas lepas, mayb coz aku banyak wat mistake hanya kerna ikut rasa hati muda belia kot, skang ni nak menyesal pun dah tak guna lagi, terlalu banyak peluang aku sengaja aku lepaskan walaupun aku sedar semua peluang yang aku dapat tu terlalu berharga sangat, sampai semua yang rapat ngan aku ckp aku ni bodoh lepas itu lepas ini hanya kerna mengejar sesuatu yang aku SUKA BANGET tapi finally I'M DEAD.

Aku tahu, aku dah dapat jawapan yang sebenar apa yang telah jadi tapi aku belum tahu bagaimana nak aku mulakan kembali. Sering aku fikir, ALLAH itu menguji dan aku seharusnya tak boleh mengalah dengan ujian ini. Sampai saat ini aku masih kuat sebenarnya mengharungi satu satu perjalanan kehidupan.

Tak sabar nak balik Penang, ada hal yang nak aku kongsi dengan mak, just between us. Something yang aku tahu dan aku perlukan restu mak. Cukup la dulu apa saja nasihat mak kasi aku wat dek je, skang ni nak menyesal pun tak guna lagik. Nak je aku share dengan semua adik adik yang muda muda, apa juga keputusan kehidupan, dapatkanlah restu orang tua slagi mereka masih ada.

Namun, aku masih bersyukur, kerna aku masih punya peluang bernafas dan menikmati kehidupan di bumi tumpangan. Smoga ada cahaya menantiku di hadapan, dengan izin Allah.

No comments:

Post a Comment