Wednesday, August 3, 2011

SEPARUH JIWAKU PERGI ...

Separuh Jiwaku Pergi
Memang indah semua
Tapi berakhir luka

Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku

Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku
Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua

sedih sangat melalui Ramadhan kali ni, sesak nafas tak henti. soalan yang aku timbulkan sampai skarang tidak ada jawapan. mungkin inilah nyatanya orang yang bersalah. soalan aku mudah saja, aku perlukan penjelasan. jelaskan dengan hati. samada dijelaskan ataupun tidak, hati ini tetap terguris. slama ini aku diamkan dan turutkan saja, hanya kerna cinta. tapi kini hati aku makin hari makin kosong, semua sama saja. tak layak diberikan cinta. yang mereka tahu hanya kegembiraan sedangkan mereka lupa sesuatu yang lebih penting dalam perhubungan. mungkin aku ni terlalu bodoh untuk percaya pada cinta, menurut semua rasa yang ada hingga aku sendiri menjadi mangsa keadaan, diperlakukan dalam diam. adakah harus aku berikan lagi peluang untuk insan sebegini? yang kononnya berpegang utuh dengan kesetiaan katanya....

sumpah, sakit sangat jiwa ini. entah bila akan berakhir.


4 comments:

  1. alo alo alo...raya ni buat kuih x?

    ReplyDelete
  2. sedey la dior ni, org ngah feel sedey skali tanya pasal kuih raya hehehe

    ReplyDelete
  3. sabar.. ada yg fham kita.. Yg xkan pnah guris hti kita.. Dan xkan lupakan kita.. Tp crilah dia.. Dia akan lebih dkat ngan kita kalo kita cuba dkat dgannya.. Tuhan yg esa..
    :)

    ReplyDelete
  4. Hahahhahaha yer la...sambil menyambil...sriwajaya amacam?

    ReplyDelete