Sunday, August 7, 2011

PUASA ke 7 ....

Meriah sangat hari ni walaupun not in mood, Alhamdulillah hidup aku ini dimeriahkan dengan kawan kawan yang bertandang, sangat la happynya. Arini tersangat penat..sangat sangat tp berbuka puasa dengan happening dengan pelbagai juadah yang kitaorang shopping dari Pasar Ramadhan Bandar Baru Ampang.

Jom kenal ngan kengkawan aku ni...yang paling kiri ialah Ustaz Muda hehe namanya Eddy, budak kelantan. Dulu kitaorang satu umah tapi skang ni Eddy dah pindah ke Subang coz dia dah start menjawat jawatan Ustaz kat sebuah skolah rendah agama kat Subang. So panggil dia Pak Ustaz hehehe ....

Next to him is Jo @ ALDO (berangan Indonesia sangatssss). Mamat asal Sabah tapi keja at The Ship Batu Ferringhi, hujung bulan ni resign agaknya coz nak start keja kat KL InsyaAllah tak lama lagi. Bahasa dia kitaorang semua tak faham sangat,jap Indon jap Sabah semua bercampur campur...hehehhe

Next to Jo is Fir, dulu housemate aku kat Penang tapi dia move dulu ke KL, ni kiranya kawan terdekat aku la dr dulu sampai skang ni, bersifat DIVA sket tapi aku ok je ngan dia, the happiest person in the world hehe so skang ni aku serumah ngan Fir la. Dia ni artistik person taw....

Berikutnya ialah Abang Bard, aku baru je kenal abang Bard ni tapi sempoi la, macam macam isu bleh masuk, bleh layan sembang apa saja. Si Fir tu slalu je mengusik Abang Bard ni tapi dia maintain cool jer all the time...

Tu je lah manusia yang menemani aku sepanjang Ahad ari ni...Eddy dah. balik Subang. Slasa ni si Jo balik Batu Ferringhi, Abang Bard pun sure la balik umah dia so tinggallah aku ngan Fir ni jer...urmmm pusingan kehidupan seadanya.

Apapun, Selamat Meneruskan Puasa okeh, ni dah masuk hari ke tujuh, tak lama je lagi tinggal 3 minggu je lagi nak raya....urmmm raya tapi kurang gembira, sebabnya hanya aku saja yang tahu.

No comments:

Post a Comment