Monday, August 8, 2011

ALONE & LONELY

RAMADHAN yang lesu sangat aku rasa tahun ni, bukan salah bulan mulia pastinya tapi takdir hidup pastinya. Bukan mengalah pada ketentuan Allah cuma mungkin sudah tersurat perjalanan hidupku tahun ini.

Tak sabar rasanya nak balik Penang, nak melalui Ramadhan dengan famili aku, pastinya. Rindu sangat ngan mak n ba, urmm tadik sembang panjang ngan mak, rasa cam sayu je hati. Ni kali pertama aku jauh dari famili, apatah lagik Ramadhan, sayu la skit ati ni. A week before Ramadhan aku akan make sure dah di Penang apatah lagik nak ke satu tempat tuh, tak sabar sangat sangat.

Tak ada sebarang persiapan yang aku buat buat masa ni, InsyaAllah nanti je la nak shopping ngan adik aku last minit, baru best skit. So wat masa ni jalani saja kehidupan yang serba lesu huhuhuhu alahaiiii sodihnya rasa di jiwa ini.

Jauh di sudut hati, aku harap dapat bertemu Ramadhan tahun akan datang coz ada niat yang masih tersimpan yang belum terlaksana, dengan izin Allah.

No comments:

Post a Comment