Thursday, January 8, 2009

story morry .....


6th JANUARY 2009
BLURRRRR…..

Aku tak tahu apa jadi dengan aku skarang ni, memang out. Semalam fir teman aku gi klinik coz aku memang tak ada daya dah dengan demam yang memang panas sangat sangat. Apatah lagi selsema dengan batuk yang cam hapa ntah. Banyak jugak la collection ubat yang aku dapat. Malam lena yang paling best huhuhu

Bangun pagi aku memang dah makin out, aku tak sanggup lagi dah. Finally get an mc walaupun hari kedua kelas, aku dah tak peduli coz memang dah tak tahan. Makan ubat n tido sampai tengahari. Tak penah aku sakit tahap cam gini. Petang aku pegi hospital untuk medical checkup, aku pelik la harga checkup spital ngan klinik lain lain la plak, terus drive pegi umah Johan amek flower arch yang dia sewa ari tu n gi jumpa abang Baie amek kasut pengantin yang tertinggal dalam bonet keta dan yang paling best ari ni aku kena saman semasa drive huhuhu, polis tu selamba je tahan n terus saman, tak da perbincangan apa apa k, amek ko padan muka aku! Masa tu aku tengah sembang dengan mak pasal fahmi. Sabar jer la, saman pertama di tahun 2009.

Petang tadi aku satu perbincangan serius antara aku ngan Fir, about business yang akan kami usahakan selepas tamat study nanti. Aku harap tahun ini ada sinar kejayaan yang menanti aku, InsyaAllah.










No comments:

Post a Comment