Saturday, January 17, 2009

LOVE is in the air .....

"love is looking into someone's eyes and seeing your self perfect for the first time in your life..."

Aku sukakan quote yang aku baru dapat dari seseorang menerusi email tapi sayangnya cinta itu seakan hilang dari dalam jiwa aku buat masa ini. Cinta yang datang tak mudah aku percayai lagi, terlalu sukar untuk aku terima. Buat masa ini, biarlah aku dengan cara aku, biar indah mana cinta yang hadir aku masih punya ketetapan dalam hati aku ini.

Cerita yang berlalu terlalu pedih untuk aku kenang. Walaupun ada manisnya, aku jadi fobia pada cinta. Aku boleh tempuh keadaan sekarang, aku masih mampu. Aku hargai setiap mereka yang pernah hadir dalam hidup aku kerana dengan mereka, aku pernah merasai bahagianya cinta, lupakan tentang sengsara kerana setiap manusia ada baik buruknya. Aku bahagia kerana aku masih punya mereka, biar hanya sebagai teman biasa. Harapan aku antara aku dan mereka tiada sebarang dendam dan benci, sisa kehidupan ini aku sendiri tidak tahu berapa lama bakinya jadi untuk apa berburuk sangka sesame.

p/s : hari ini Hari Lahir Fallah, insan yang banyak memberikan aku semangat dalam kehidupan sedikit masa lalu. Semoga dia bahagia dengan impian hidupnya, dengan izin Allah.

No comments:

Post a Comment