Thursday, January 8, 2009

masa yang berlalu .....

p/s : gambar di tepi adalah gambar 4 JEBON yang paling rapat dengan aku. Dalam kelas kitaorang duduk di barisan 3 yang paling last dan paling kecoh wat bising tapi ‘cikgu-cikgi’ suka kat kitaorang coz kitaorang happening! Huhuhu….

Kehidupan sebagai pelajar sungguh pantas rasanya berlalu, bukan mudah untuk aku cover dua benda dalam satu masa, antara perniagaan yang sedang diusahakan dan juga sebagai pelajar sepenuh masa namun Alhamdulillah berkat perancangan yang teliti, hingga saat ini aku mampu melaluinya, hmm ntahlah tapi aku tekad untuk tempuh semua ini. Mungkin jalan hidup aku ini sukar, tak macam orang lain yang mudah je jalan hidupnya tapi aku tak pernah kesal, teringat kata Aunty Chew pada aku petang tadi ‘U ha, sangat rajin usaha, tak pernah nak putus asa Cuma mungkin ong belum ada’ hehehe aku ketawa je dengar celoteh Aunty petang tadi. Katanya mungkin ada benar, dan aku juga percaya pada rezeki, mungkin belum sampai masanya tapi aku yakini usaha ini akan berbalas nanti, dengan izin Allah.

Hari ini juga aku dilantik sebagai Ketua Perwakilan Pelajar untuk batch pertama tahun ini hmm Alhamdulillah, sebagai Pengerusi aku dah cadangkan sesuatu untuk pelajar course Fashion Design ni, hmm nak tahu apa kena la tunggu penghujung June atau awal July, ada sesuatu yang nak aku organise, InsyaAllah.

Aku masih dalam keadaan tak sihat sebenarnya. Tapi aku tempuh gak datang kelas coz aku tak nak terlepas subjek subjek penting. Skarang terasa masa itu suntuk sangat dan cepatnya putaran jam hmmmm singkatnya kehidupan!

No comments:

Post a Comment