Tuesday, January 6, 2009

HARI BARU .....

Bangun pagi Subuh hari aku memang tak sedap badan, dengan sakit kepala, demam n selsema dicampur batuk, hmm memang menyeksa sangat tapi aku dah biasa dengan keadaan cam ni di awal tahun, every year. Aku perlu bangun gak coz nak pegi kelas hehehe hari ini hari pertama aku attend course Fashion Design & Dressmaking.

Hanya ada 2 je student laki, kiranya kumbang terpilih dan paling indah la hehehe cikgu plak sowang laki sowang pompuan. So far so good la, minggu ni minggu orientasi jer, minggu depan baru start kelas. Abis pun kol 1pm, lega skit coz aku tak sihat sangat, esok pun sama.
Balik umah aku terbaring jap, mcm nak tido jer tapi aku tak bleh coz nak gi amek roadtax, medical check up tak buat lagi, gambar passport tak snap lagi, borang penjamin tak isi lagi, banyak juga keja nak kena wat, sumer kena antar ari Rabu ni.

Aku tak puas hati dengan drama melayu kat tv skarang ni, digambarkan pereka fesyen sebuah butik sebagai lelaki lembut, asal fashion designer jer digambarkan sebagai lembut. Aku bukan la sensitive sangat pasal tu tapi pemikiran kita yang dah set cam tu so masyarakat menerima semua tu. Ntah lah, salah sapa aku pun tak tau. Yang aku tau, aku ada mission yang perlu aku lengkapkan di dalam tahun ni. Hmmm letihnya badan.

No comments:

Post a Comment