Tuesday, January 13, 2009

melakar mimpi di dinding .....





Hari ini hari penuh dengan kesibukan, memang sibuk. Aku tak tahu nak cerita cam ner tapi memang penuh la jadual hari ni, dulu banyak masa terluang tapi bilamana dah start study, aku dah kekurangan masa. Awal pagi tadi aku terus ke klinik wat check up, medical staff pun dah mula mesra ngan aku hehehe tak lama lagi aku jadi warga klinik kot. Pemeriksaan hari ini ada tanda tanda kesakitan yang belum aku tahu keputusan sebenarnya tapi aku taknak cakap pasal tu la, malas.

Tadi di kelas, as usual la, banyak yang dipelajari hari ini, aku hepi belajar sesuatu yang dah lama menjadi minat namun tak kesampaian, mungkin tahun ini aku bakal memperolehi apa yang aku inginkan, dianugerahNya kegembiraan buat aku, diberikanNya juga ujian yang entah mampu aku tanggung mahupun tidak. Wallahualam.

Skarang aku nak citer pasal gambar-gambar yang sungguh ceria. Actually dalam bilik kuliah tu tak sempoi, penuh dengan cat putih jer tapi dengan idea kitaorang yang gila-gila maka terbentuklah lakaran yang amat ‘cantik’ itu. Actually tak siap lagi pun coz kekurangan masa tapi ok la skit skit. Pic dalam tu ialah (dari kiri : FIR, YAN, yang cam sembunyi kat belakang tu la cikgu kitaorang yang memang sempoi giler, nama cikgu kitaorang CIKGU AISYAH, depan cikgu ialah MIMI, yang paling lampai tu aku ler huhuhu, yang lepak kat lantai tu, dua beradik yang gila-gila iaitu si Nurul ngan Balqis. Ha, ada lagi yang terlibat dalam proses ‘menconteng’ dinding tu tapi dorang tengah busy menjahit ‘bulatan’ hehehehe pening siot menjahit ni sebenarnya!

Ha, tajuk lukisan mural tu ialah DOSA SEMALAM hehehe aku pun tak tau nak terjemahkan cam ner tapi yang pasti dorang la yang kasi tajuk tu

Ok la, that’s all for now, nanti aku coretkan lagi, andai punya kesempatan….InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment