Tuesday, September 13, 2011

KEMAAFAN DENDAM TERINDAH

TAK rugi kan kalau kita memaafkan kesalahan orang lain malah kita akan gembira dan lebih tenang kan? Ermm awal pagi tadik aku dikejutkan dengan SMS dari seseorang yang pernah hadir dalam hidup aku, dia pernah mengisi kekosongan hidup aku, segala susah senang kami lalui bersama, banyak kenangan yang tercipta namun hubungan kami tak ke mana, berpisah atas sebab sebab tertentu dan pastinya aku redha.

SAYANGNYA cubaan aku untuk meneruskan ukhwah apabila dah putus dulu tak berhasil. Aku seakan tak wujud lagi untuk dia, sedih gak la aku rasa. Naper nak bermusuh kan walau dah tak der jodoh tapi itukan hak masing masing so aku hormat la keputusan dia.

TAPI tadik bila masuk SMS dr number yang aku tak kenal, bila aku tanya siapa? Dia kasi tau nama dia terus jantung aku mcm nak luruh. SMS panjang lebar tentang kekesalan dan memohon maaf tu aku terima dengan hati yang terbuka. Sekurangnya aku tahu ada orang yang tak membenci aku. AMIN YA ALLAH atas segalanya. Dari kejauhan ni aku terima semuanya dengan otak yang positif pastinya, hope kitaorang akan kekal sebagai teman seagama hendaknya.

APAPUN hari ni aku lalui dengan gembira sangat :)

No comments:

Post a Comment