Thursday, September 15, 2011

errkkkk ....

ha amek ko, tertelan sudu sup ke? hehehe, opss jangan speku dulu okeh, sebenarnya pic tu BUKAN AKU okeh hehe tapi terkesima memandang keindahan badan manusia, kenapa aku tak jaga badan aku bebaik? Tuhan dah kasi aku ketinggian, rupa paras, penglihatan, suara, pendengaran, lengkap kaki tangan segala tapi kenapa aku tak cantikkan lagi semua? Allah sukakan kecantikan ermmm tapi bukan untuk dimegahkan yer kengkawan semua....

Seingat aku dah banyak kali aku berazam untuk dapatan berat badan yang ideal (walaupun skang ni aku rasa badan aku ok dah) aku just nak perkemaskan badan aku je, biar keyakinan tu bertambah.

Entry seperti ni dah pernah aku post rasanya : untuk mengubah penampilan dan kali ini aku harap aku akan kuat melalui fasa fasa perubahan. Ermm pas sampai KL nanti akan aku mulakan, susah la nak kontrol nafsu makan itu ini, tension je kalo tgk makanan, mcm sayangnyaaaa tak de sapa nak habiskan, gituuuu hahahhaa so untuk ke sekian kalinya, sesuatu mesti dilakukan untuk mendapatkan badan idaman, apa caranya? Biar aku usahakan dulu, nanti dah berhasil aku share ngan korang okeh :)

And please siapkan tisu untuk lap air mata korang bila terpandangkan keindahan tubuhku nanti hahaha statement perasannnnn sangatsssss ....... (motivasi diri je ni huhuhu)

3 comments:

  1. smoga sukses erk.. Tp ingat jgan trlalu obses nk cntikkan badan smpai memudaratkan plak..

    ReplyDelete
  2. nak masuk pencarian lelaki maskulin ke eligable bachelor 2012? hehe

    ReplyDelete