Thursday, September 22, 2011

HOT TICKET kembali lageeeyyyy .....











YESSS ... aku memang pengguna tegar Hot Ticket hehe untuk edisi Ramadhan yang lepas, dah berpuluh ketul ayam KFC aku tukar hasil pembelian Hot Ticket Hotlink hehe puas menelan ayam sepanjang bulan posa dan kesannya aku pun dah mcm ayam daging dah jadinya apapun ALHAMDULILLAH :)

Now, Hot Ticket kembali lagi dengan Edisi Bola lak, aku ni memang banyak wat call n sms so semua ni dah banyak menjimatkan perbelanjaan aku, happy sangat dengan Hot Ticket ni, kadang kalo terputus stock, rasa cam putus cinta sekejap, tudiiaaahhhh sampai lagu tu noooo...hehehe smalam aku beli 3 keping Hot Ticket yang harga RM15 hengget, kali ni cam best jerk coz ada gores dan menang la pulaksssss hehehe Alhamdulillah aku dapat Jersey T Shirt, Foldable Beg n Bonus SMS :) sila jangan jelessss okeh hehehe

Actually bagi korang yang banyak wat phone call n layan SMS, Hot Ticket adalah pilihan yang tepat lagi menjimatkan (ermmm ni puji lelebih ni ada chance jadik Duta Hotlink kew?) Ok la korang, nak kuar gi pasar malam jap....ya ampunnnn makan lagikkkkkk...........

2 comments: