Monday, November 14, 2011

JOM 3SOME ....

HONG KONG


MACAU


DISNEYLAND HONG KONG

HAMBOIIHHHH kalo baca tajuk, cepat je korang nak baca blog aku kenzzz jangan nak say NO okeh, pantang ayat len mcm sket je, mula otak nak menguning.

Ekceli aku tatau nak citer panjang lebar pasal trip ni coz aku memang tengah busy giler...apapun kunjungan aku ke Hong Kong, Macau dan Disneyland kali ini merupakan kunjungan kedua yang berlangsung dalam saat aku sedang stress keja, Tuhan je yang tahu mcm mana busynya aku sepanjang aku kat sana tapi pengalaman kali ini best gak la, enjoy jejalan gak la this time walaupun cuaca agak panas.

Apapun pengalaman di sana kali ni best sket coz banyak xplore sana sini di samping pengalaman berurut di massage center fuhh bukan nak cakap ar, serius sedap giler. Malam first urut badan, malam second urut kepala, sumpah best :)

Cuma kali ini ada gak la pengalaman tension gaduh kat kaunter imigresen ngan satu family dari Kuwait ni, kecoh kat sana sampai aku kena check ngan imigresen Hong Kong dekat stengah jam. Sial betul la makhluk jahanam tuh. Itu dah sepasal, nak masuk Macau lak, dekat dua jam setengah beratur, tudiaahhhh amek ko! Sib baik la aku bawak enphone yang leh pasang lagu, nyanyi nyanyi hiburkan hati. Tak la rasa gelisah sangat...

Entah bila aku akan jejaki Hong Kong lagi tapi bagi korang yang nak melancong ke sana and nak advised aku, contact je aku anytime, i'm willing to help korang dengan bagi tips melancong secara dengan budget yang rendah dan memuaskan hati :)

No comments:

Post a Comment