Monday, November 21, 2011

BANGKOK.....I'M CUMMIINGGG....




TAK PERNAH AKU SANGKA, BANGKOK AKAN AKU JEJAKI SEKALI LAGI PADA FEBUARI 2012, BULAN CINTA hehehe thanks so much pada MS J (opsss nama harus dirahsiakan bagi mengelakkan gossip gossip liar lagi tidak berasas) Thanks again coz sudi sponsor trip I, trust me ONE THING, i tak akan kecewakan u :) fuhh statement mengundang kontroversi hehehe tapi hanya kita yang tahu apa tujuan suci murni kita ke sana kennzzzz .....

Hari ini indah sangat, ada sumpah yang terlafaz, ada janji yang tertunai, tarikh istimewa ni bermakna sangat kerna ada syarikat baru yang muncul hasil perbincangan dua jiwa gituuuuu hehehe thanks Allah kerana peluang yang datang ini, tak mungkin dipersiakan, rezekiMu ini ku syukuri AMINN....

Trip to Bangkok ni umpama hadiah la bagi aku, nak diceritakan panjang tak dapat la pulak coz banyak risiko tapi aku gembira dapat kongsi ngan korang kat sini. Insyaallah aku akan ke Bangkok Febuari nanti tapi skadar 3 hari 2 malam jer tu pun dengan MISI PERDAGANGAN hehehe nanti panjang usia aku share kat sini k korang ....

MISS J, thankkkksssssssssssssss ..........................

No comments:

Post a Comment