Friday, November 18, 2011

hakikatnya ...

THIS MORNING really make me sick! Awal pagi dapat SMS dari someone yang aku tolak dengan baik, tentang permintaan cinta, tentang rasa hatinya. Tapi, SMS dari org tu buat aku SENTAP dowh! Serius aku sentap pepagi Jumaat nan mulia (biarpun masa pakai baju Melayu tadik aku hepi giler) Aku tahu, seharusnya kita mencintai orang yang mencintai kita dari kita mencintai orang yang belum tentu mencintai kita *matiler kalo korang tak faham, sah sah IQ korang lemah giler* Skiannn mencarut pembaca blog sendiri.

SIMPLE. Aku tak nak jadik hipokrit pada diri, tak nak menipu diri yang aku tak nak cintakan sesapa, leh lak dia ceramah dalam SMS ckp aku ni menipu diri tak nak terima cinta dia, ko sapa ha? Aku layan ko bebaik tapi ko feeling sampai cengginih pasal? Ha mula la mulut aku nak keluar benda yang tak eloks ni. Aku dah cakap kan cukup ar jadik kawan, memang aku tak leh terima cinta sapa dah, cukup aku ada someone yang aku sendiri tak tahu status hahahaha tapi aku tenang dengan idup aku cam ni. Yang aku ni membebel banyak pun bukan dia tau aku ada blog hehehe tapi tak per aku senang cara cam ni, satu medium meluahkan rasa secara terbuka.

SESUNGGUHNYA aku tak leh terima cinta sesapa buat masa ni coz aku dalam stage mengumpul harta bernilaai RM1 juta hehehe tak der la uols, aku nak majukan diri aku dulu, setakat dua tiga tahun ni aku nak tumpu pada bisnes pada kerjaya pada keluarga yang sering aku abaikan. Tapi Allah bagi kelebihan pada aku dengan menghadirkan aku orang orang yang ingin bercinta dengan aku cuma aku ja tak leh nak terima, serius tak boleh. PENAMATNYA...aku skadar menghormati diri aku sendiri dan mohon maaf untuk yang mencuba mencintai aku. Aku hargai rasa itu tapi skadar di situ. NOKTAH.

No comments:

Post a Comment