Sunday, July 31, 2011

SALAM RAMADHAN


Aku yakin, saat ini pasti ramai gembira dengan kehadiran Ramadhan tahun ini namun jujur jauh di sudut hati aku, sedih sangat. Seharian hari ini aku sibuk dengan office launching someone yang aku kenal sebagai seorang insan yang tabah (InsyaAllah nanti aku buat posting kat sini). Hurmm sangat sibuk lately namun kesibukan ini jugalah yang menjauhkan aku dari terkenangkan seseorang. Insan yang paling aku cinta dalam hidup ini namun skarang entahlah...makin jauh rasanya diri aku dengan dirinya. Aku dah tak nak fikir apa apa lagi, aku nak tengok je sejauh mana dan sampai bila dia mahu ego dengan dirinya sendiri. Segala bukti dah ada dalam genggaman aku, sampai saatnya aku pasti dedahkan satu persatu. Sampai saat ini aku masih menanti sekiranya sekali lagi dia mengakui yang dirinya tersalah langkah lagi ermmm...

teringat plak kat ma ngan ba, Ramadhan tahun ini dorang pasti sunyi, anak anak semua dah makin jauh, Ya Allah beratnya hati aku saat ini namun aku punya kehidupan aku sendiri, begitulah agaknya nanti bila aku ada anak nanti, satu masa pasti aku akan merasa sunyi, melalui suasana yang sama dengan apa yang melanda mak ngan ba tapi aku senantiasa ingatkan dorang.

RAMADHAN...syukur dengan kehadirannya walau jiwa ini sepi.

1 comment:

  1. somebody else out there always pray for you..

    ReplyDelete