Thursday, July 28, 2011

FINALLY.....MUNCUL SEMULA

Finally....MILAN muncul semula, aku ngan Milan jarang contact tak mcm dulu, legaaaa sangat dia kembali email aku pic dia kat Japan skang ni, banyak pengalaman idup dia merantau dia citer ngan aku. Bestnya skang dia kat Japan, tingat pengalaman aku kat sana 40 hari, ntah bila dapat lagi kesempatan tu....

MILAN ni slalu turun Penang dulu, kerap gak turun Indon so banyak la pengalaman yang kitaorng share sama tapi dia lagi banyak pengalaman jalan jalan dari aku. Dah berapa bulan aku lost contact ngan dia hehe agaknya dia jemu kot coz dia je slalu call aku sedangkan aku skalipun tak penah call dia hehehe dah lama dia ilang tetiba muncul balik.

Katanya nak datang Penang tapi tarikh tak kasi plak...surprise katanya ermm aku dah kat KL pun. Tak perlah, apapun memang happy la gak coz dia dah kembali. Tak sabar aku nak dengar pengalaman dia pas ni. Yang aku tahu dia ni pun berat jodoh gak hehehe berapa kali cinta berapa kali putus ntah ayoyoyo .....

Dalam kesedihan ada jugak ruang gembira...Allah tu Maha Penyayang :)

No comments:

Post a Comment