Wednesday, July 27, 2011

MEREKA DALAM HATIKU

Selain dari keluarga tercinta, aku ada beberapa insan yang senantiasa ada di dalam hatiku. Mereka ini merupakan insan yang paling rapat denganku. Biar apa yang jadi, insan insan inilah yang selalu ada ngan aku. Pendek kata, aku dah anggap dorang ni mcm family aku sendiri, saudara kandung hingga akhir usia.

FIR – aku dah lama kenal Fir, ingat lagi masa aku kenal dia, hari pertama kenal, lebih tepat lagi masa kenal tu, muka dia tengah masam hehehe ntah mcm mana sampai ke hari ini kami jadi rapat. Masa tu dia tengah ada masalah ngan lover dia. Aku la yang menyaksikan sinetron tuh hehehe aku la tempat dia bercerita berkongsi rahsia masa tu. Dia jugak lah housemate aku di Penang dan skarang di KL. Susah senang aku banyak ngan dia, segala cerita aku kongsi ngan dia. Family kitaorang pun dah kenal. Smoga ukhwah aku ngan Fir berterusan hendaknya....

ECHO – perkenalan ngan Echo pun unik gak. Dari seorang insan biasa, aku lihat banyak peningkatan dalam kehidupan Echo. AMINNNNN itulah impiannya untuk berjaya dan aku melihat setiap usaha dia. Walaupun jauh, kitaorang masih keep in touch. Family Echo dah macam family aku gak, rindu plak nak jumpa mak dia ermm banyak kenangan pahit manis ngan Echo dan yang bestnya, Echo rapat gak ngan Fir so kelompok orang yang aku sayang berada dalam lingkaran yang sama.

FAZI – inilah satu satunya kawan perempuan yang PALING SUSAH aku nak jumpa tapi PALING SENANG aku berkongsi cerita luar dalam (kalau aku tak ngadu ngan Fir n Echo lah) Coz sometimes, cerita ngan perempuan buatkan diri kita lebih tenang tawww hehehe Fazi ni sempoi, mcm mcm cerita lucu aku ngan dia, kadang kitaorg suka perli each other tapi as motivation lah...lamanya tak jumpa, lindu ama cik fazi lah hehehe …..

DINA – ini ibarat perunding perniagaan aku hehe, orang yang paling banyak kasi nasihat about perjalanan perniagaan dan personal aku gak la, antara semua dia yang paling lama aku kenal, sejak dari zaman aku bergelar Penari. Kitaorang dalam satu team tapi sampai skarang dia masih aktif menari cuma aku dah bersara awal hehehehe pantang aku wat salah, siap la telinga dengar leteran dia tapi aku happy coz setiap nasihat dia pasti terbaaaiikkkk....

Demikianlah ceritera mereka yg hadir dalam hidup aku....

1 comment:

  1. kita org rindu sama encik Zaini jugak ^_^ Keep in touch ok.

    ReplyDelete