Tuesday, July 26, 2011

KEMBALI ....

Dah hampir sebulan aku hidup di Kota Kuala Lumpur, mungkin rezeki aku di sini. Banyak sangat dugaan yang aku tempuh sejak kebelakangan ini. Ya Allah, kadang tu terselit gak rasa yang paling tak enak tapi tak apalah, inikan namanya kehidupan so tempuh je la.

Lama sangat aku tak menulis kat sini, rindu sebenarnya nak bercerita mcm mcm hal tapi buka je blog, rasa cam malas nak menulis. Tapi kali ni aku decide nak bercerita hehehe …. walaupun mcm mcm dugaan datang dalam hidup, kadang sampai sesak nafas aku berfikir, aku redha je. Aku diamkan diri, renung apa yang jadi dan lalui sebaik mungkin. Aku ni jenis boleh menerima segala apa yang jadi dalam hidup cuma aku tak suka diganggu coz aku tak suka ganggu orang. Lagi satu aku tak suka orang yang cuba nak mengongkong kehidupan aku, yessss aku tak suka sangat sangat manusia jenis ni. Aku bukannya perfectionist, aku tahu diri aku jenis biasa biasa je pun so aku tak suka menda yang bleh wat fikiran aku berselerak, pening der....wat pe la nak pikir yang serabut!

Saat aku nulis post ni aku rindu sangat dengan suasana dulu, dengan yang tersayang. Hmm kenangan sangat, ntah bila aku dapat kembali mcm dulu. Serius aku rindu sangat sangat. Mungkin aku ni jenis yang menghargai CINTA, teringat kat dia, makan makan...jalan jalan...hurmm wish can be together again, InsyaAllah.

Tak lama lagi Ramadhan bakal menjengah. Kejap je masa berjalan pastu diam tak diam Syawal plak, menyusul ke akhir tahun. Takut plak bila menghitung waktu. Semoga masa yang mendatang menjanjikan kejayaan untuk aku, dengan izin NYA YANG MAHA ESA.

No comments:

Post a Comment