Wednesday, February 9, 2011

KEMBALI TERJADI ...

Arrggghhhh hal ni dah pernah terjadi dalam hidup aku apabila diuji dengan tuduhan yang melulu, tersangat la kurang ajarnya manusia itu dan waktu itu aku mengambil tindakan berdiam diri - SILENT. Yup, memang pedih sangat sangat sangat bila kita berdiam diri sedangkan di luar sana, pelbagai hal dikatakan tentang diri kita, hambooihhh sedap mulut mengata org, tak sedar diri sendiri cam ne tapi itulah aku - COOL. Ntah la, dah memang diri aku cam tu nak wat cam ner.

Dan kali ni terjadik lagik, serius jadik bingung aku, tak tahu nak ulas apa, tak tahu nak lawan ke tidak. Paling kuat aku ngadu ngan someone, tu je la. Aku tahu aku tak bersalah cuma keadaan yang meletakkan aku dalam keadaan bersalah dan aku terima semua tuh. Dan aku SILENT lagi huhuhuhu....

ALHAMDULILLAH. Dalam kedua dua situasi di atas, aku MENANG akhirnya. YUP, ianya mengambil masa yang lama utk menikmati kemenangan itu tapi SYUKUR sangat, dah dijanjikanNya, kesabaran itu akan membuahkan hasil. Haaa yang mana syok sangat dok mengumpat mengata membuat ketupat walau tak raya, hamek korang. Ishk tak rasa berdosa agaknya buat cam ni kat org len? Aku tak paham sungguh la dengan manusia yang cam gini, apa la yang dorang rasa sebenarnya masa enjoyssss mengata orang tuh, alih alih taik yang korang buat tu kena muka korang sendiri.....hah lega aku!

Hmm pengajaran dalam kehidupan dah terlalu banyak aku kumpulkan. Tak lama lagi aku nak gerak masuk fasa baru dalam kehidupan, InsyaAllah segalanya indah belaka, doakan aku occay! Muaahhhh.....

1 comment:

  1. "Silent is Golden".. It proves in your case ek. hehe..Cool la En Zaini oooi... jangan udah tension mension.. Ribut nanti!

    ReplyDelete