Tuesday, May 19, 2009

tentang sebuah perasaan .....

susahnya bilamana bercinta di dalam jarak yang begitu jauh namun kejauhan itu yang membangkitkan kerinduan sebenarnya. sebelum ini aku sukar untuk meyakini sebuah cinta yang dijalinkan dalam jarak yang sebegini namun aku sendiri kali ini tidak dapat menepis apa yang hadir di dalam hati aku. kelmarin genap 2 bulan hubungan ini cuma kebelakangan ini kami bertambah erat seolah jarak itu bukan pemisah.

kemajuan teknologi menjadi penghubung antara kami. aku dan dia sudah terlalu dekat rasanya, tak sabar aku untuk bertapak kembali ke bumi Medan - Kota Kenangan. Dulu aku pernah membawa insan-insan yang aku cintai ke sana namun kali ini aku bercinta dengan anak Medan sendiri hmm entahlah mungkin ini namanya takdir cinta.

bersama dia, aku rasakan nikmat yang teramat. belum pernah aku dilayani sebegini rupa, kasih yang dipancarkan buat aku terlalu berharga. dia terlalu menghargai, terlalu meletakkan aku teratas di hatinya, SMS tak pernah putus untuk aku makanya yang jauh aku rasakan terlalu dekat.

aku sendiri tidak mengharapkan wang ringgit atau hadiah yang berharga, sejak dulu aku hanya inginkan perhatian dari orang yang aku sayang. memebesar dalam sebuah keluarga di mana aku memikul tanggungjawab yang berat membuatkan aku sering tegas dan matang dalam kehidupan. yang aku inginkan hanyalah perhatian dan kasih dari insan yang aku sayang dan kali ini aku mendapat apa yang aku inginkan, syukur sangat.

julai nanti birthday dia, tak sabar aku nak ke sana lagi kerna dia berjanji untuk bawa aku ke Danau Toba, menyaksikan keindahan alam di hari ulangtahun kelahirannya. semoga keindahan ini menjadi nilai bahagia dalam hidup aku.

MY CINTA, i will always love you, makasih kerna sudi hadir dalam diri Z, makasih juga kerna membuatkan Z bahagia sebegini. Nanti June kita makan Mie Ayam ama Ayam Penyet ok, Z janji tak akan bandel lagi dong, ngak mau minum es lagi....hehehe

1 comment:

  1. congrats..... semoga cinta kalian tulus...bahagia selalu...i wish i have someone like your lover...

    ReplyDelete