Thursday, May 28, 2009

takder tajuk ....

Hari kebelakangan ini terlalu sibuk. Di samping mengira hari untuk kembali ke bumi Medan, aku juga sibuk menyiapkan tugasan kelas. Hmm tak lama je lagi aku nak habiskan kelas ni, tak sabar sangat sangat, bukannya aku bosan tapi aku banyak keja nak cover sebenarnya.

Tadik aku siapkan kemeja lelaki, hepi sangat sangat sangat siot, simple je nak wat kemeja rupanya. hmm pasni banyak la kemeja aku kat dalam lemari huhu...

Esok aku kena bagi talk lagi bout kerjaya as Fashion Designer (si pemotong kain hehehehe.....) esok ke Sekolah Menengah Teluk Bahang, next ke Sekolah Menengah Tanjung Bunga, aku rasa jadual bulan ni memang pack giler. Pastuh kena arranged lawatan ke sebuah butik di KL milik sowang Fashion Designer, aku tak tau la dapat make it ke tak coz dah last minit sangat.

Show berderet, dengan wedding lagik (Alhamdulillah). Khamis depan aku fly jumpa dia yang aku rindu giler babas...teramat amat rindu. sejak ada dia, aku rasa duit aku bertambah 'banyak dihabiskan' hehehe tapi bukan aku sowang je, aku tau dia pun banyak abis duit gak, kitaorang akan call selang selang ar. Tapi aku memang hepi ngan dia ar, sesungguhnya. Tak sabar nak hadiahkan dia baju yang aku beli baru ni. Aku harap dia suka ar...dia tak tau bout blog aku ni coz aku fobia nak kasi kat lover aku dah, kang tak pasal cemburu ntah apa apa cam yang dulu so aku keep secret jer la tapi aku tahu dia tak cam tuh.

Esok Jumaat, cepat sangat masa berjalan kan? Tapi ok gak, coz aku RINDU hehehehe....adios!

No comments:

Post a Comment