Monday, May 11, 2009

indahnya kenangan ....

Alhamdulillah, aku selamat mendarat di Penang walaupun tadik masa nak berlepas hujan rebut giler kat Medan, seram sejuk aku gak la. Ada citer best sangat kat Medan ni ha, sebenarnya kelmarin aku balik tapi aku tersalah tengok timing, finally aku tak dapat naik flight terpaksa la beli tiket baru dan bertolak ari ni tapi aku tak kisah coz aku dapat luangkan masa sehari lagi di sana, napa ek? Tentunya ada yang teristimewa…

Kali ini kunjungan ke Medan terlalu bererti aku rasa, dia yang baru aku kenal nyatanya memberikan aku sepenuh perhatian, hmm jika namanya bercinta pasti punya risiko untuk berpisah kan? Tapi aku dah tak peduli apa lagi. Ini kehidupan aku, aku tahu apa yang harus aku tempuh dan siapa dia yang sebenarnya. Kali ini aku rasa benar-benar dihargai, belum pernah aku dilayan sebegini sempurna oleh insan yang aku saying. Benarlah…mungkin kita bertemu insan yang salah sebelum menemui yang terindah. Aku tak tahu kenapa aku suka dia tapi dia cukup istimewa di hati aku. Jauh di sudut hati ini aku terlalu bahagia. Aku berdoa agar segalanya sempurna.

Tadi di airport, dia menangis memeluk aku di tengah tengah orang ramai. Kala itu tiada apa lagi yang mampu disembunyikan, air mata dia tak tersisa lagi. Tapi aku kuat dengan diri aku namun jatuh juga air mata lelaki ini bila pesawat sudah mula di udara. Tertanya tanya aku pada dia, apa sangat yang istimewa aku padanya. Nyatanya hati tak mampu menipu.

No comments:

Post a Comment