Saturday, May 2, 2009

sebuah perjalanan panjang ....

banyak yang berlaku sepanjang aku tinggalkan blogging sekejap, banyak sangat sampai letih nak memikir, mungkin ini cabaran dan ujian yang aku kena pikul bila ingin berjaya, tak per lah aku susahkan diri aku dulu, siapa tahu di masa akan datang, kesenangan itu jadi milik aku, dengan izin Allah.

hari hari aku sunyi sebenarnya walaupun aku terlalu sibuk, aku tak pernah dapat lari dari kesunyian, itu kata Ikmal teman maya aku. hmm katanya mungkin benar, sesekali terasa diri ini dipergunakan bilamana aku senantiasa ada untuk orang tapi bilamana aku perlukan seseorang, mereka tidak ada untuk aku hmmmm

mujur ada fir, fazi n meer yang banyak mengerti perasaan aku walaupun jjjjjjjaaaaaaaarrrrraaaaaaaannnggggg jumpa tapi aku selalu ngadu. sekuat mana pun diri aku ni, sesekali aku perlukan teman yang bisa memahami aku gak. saat ini aku belum jumpa siapa yang layak di hati aku dan aku tak pernah mencari.

mungkin saat ini kebahagiaan bukan milik aku. rabu ni aku berlepas lagi ke Medan - kota kenangan.

No comments:

Post a Comment