Wednesday, May 20, 2009

inilah hasilnya ....

januari lalu bilamana aku enter course fashion design, aku adalah seorang yang BUTA segalanya tentang pembikinan pakaian, penggunaan mesin dan teori fashion namun setelah lima bulan, aku dah mengetahui sedikit sebanyak tentang penghasilan pakaian.

namun, aku masih mentah sebenarnya, mana mungkin dalam masa enam bulan, aku dapat menghasilkan sesuatu yang boom namun aku sedari ini satu lagi bakat yang Allah anugerahkan untuk aku, sekurangnya aku dah boleh menghasilkan Blouse, Baju Melayu, Baju Kurung, Baju Kebaya hmm skang ni tengah wat skirt dan pas ni ada pojek Baju Melayu Moden, Baju Kemeja dan Baju Kanak Kanak, aku harap impian aku untuk memiliki sebuah butik pakaian siap akan terlaksa sehabis lambat pun awal tahun 2010, dengan izin Allah.

masih banyak yang aku kena belajar sebenarnya, ini pun masih ingat ingat lupa formula itu ini, bukan senang sebenarnya kengkawan oooiii, skang ini aku lebih menghargai pakaian tau. dan aku makin respect giler pada pereka pakaian dan juga tailor. kalo la korang ada peluang belajar wat pakaian, korang akan hargai orang orang yang membuat pakaian, semua keja penghasilan pakaian memerlukan seni yang terliti sebenarnya, kekadang sampai aku nak naik angin je bila menjahit hehehehe....

nanti bila aku tamat study end of june, aku nak 'peragakan' pakaian yang aku hasilkan kat sini, tak sabar nak abiskan study sebenarnya neh......

No comments:

Post a Comment