Sunday, June 28, 2009

sian aku ....

aku nak update citer balik dari Medan, aku ke sana dari 20-24 june lepas (again) tapi tak sempat nak cerita kat sini coz aku sakit arrr.....

selalu cam ni, balik dari medan je aku akan sakit, hmm mak aku cakap aku rindu kat sapa sapa la kot, dulu balik medan tak cam gini pun, cam tahu je mak aku tuh kan? naluri sowang mak kot...

nanti la aku update coz banyak citer yang menarik, nanti aku citer pengalaman diuji sebagai pesakit H1N1 tempohari kat Hospital Besar Pulau Pinang gak ok.....menyeksakan sangat sangat....pengalaman tuh, korang ada? tak der la tuh hehehhe cemburu la tuh coz aku ada pengalaman tuh!

hmm ni pun aku dalam keadaan deman yang jap naik jap turun, aku pening memusing nak muntah pun ada, ke toilet jangan cakap la, tak stop plak tuh....
k la, to be continue .....

No comments:

Post a Comment