Saturday, June 20, 2009

atas nama CINTA ....

CINTA membawa aku kembali pada dia, hmm ini lah aku sebenarnya bila ditakluki cinta, aku selalu kalah. Dia yang aku cintai, hanya dia yang ada dalam hati aku. Adakah aku selalu menjadi hamba dan mangsa kepada cinta? Terkadang aku sendiri takut dengan ruang hadapan kehidupan aku, bimbang segala yang pernah terjadi berulang kembali....

Namun dengan dia, aku yakin teramat. Dengannya aku rasa dihargai, begitu sempurna dilayan walaupun jauh di mata. Entahlah, mungkin Tuhan itu mahu aku merasai kebahagiaan walaupun tidak di depan mata. Namun, bukan mudah bilamana bercinta jarak jauh sebegini.

Sebentar lagi jam 7 malam aku akan naik pesawat Air Asia lagi tapi dia tak tahu yang aku akan ke sana hehehe....malam ini malam minggu, sampai je karang nak check in n gi terus umah dia, aku nak makan kat Kampung Keling n terus nonton Ketika Cinta Bertasbih, insyaAllah.

Tak sabar sangat nak jejak bumi Medan...buat ke sekian kali.

1 comment:

  1. "Jaga lah cinta itu agar dapat mengecapi kebahagiaan yang dicari...sayangilah cinta itu kerana cinta kita akan sepi...."

    ReplyDelete