Wednesday, June 17, 2009

show show show & AYU





my pic with favo show queen, her name is AYU, my friend sejak sekolah. Dia cantik, selamba, energetic, kontroversi, soft spoken, bla bla bla bla ....one thing aku suka bout ayu ialah dia boleh takluk audience masa show, aku tatau ilmu apa yang dia pakai tapi i really salute dia ar....

ayu very open minded dalam segala hal, tentunya sebagai manusia dia ada masa naik turun, salah silap dan sebagainya tapi aku tengok dia tempuh idup dia ngan selamba biawak jer, kekadang bila aku tengok dia perform on stage, aku tak tahu kat mana dia letak segala masalah yang dia tanggung tuh.

ntah ar, inilah kehidupan sebenarnya kan, kita kena tempuh gak walaupun tak nak! aku doakan ayu ni ada pengakhiran yang sempurna especially dalam kehidupan berkeluarga. dia anak pilihan untuk memilih siapa dalam hidup dia tapi dengan pengalaman kehidupan yang lalu, dia seakan fobia untuk meneruskan langkah hidupnya. hmmm.....

1 comment: