Saturday, August 29, 2009

RAMADHAN....

SALAM RAMADHAN...baru hari ini ada kesempatan untuk aku update kat sini. Ntahlah, masuk je Ramadhan ni mcm mcm hal yang membuatkan aku gembira di samping teramat duka. Alhamdulillah, Echo datang dari Medan bersama dengan aku. Dia banyak membuatkan perasaan aku tenang. Kesedihan dalam hati ini ntah macam mana nak aku gambarkan...bilamana seseorang yang sememangnya aku banyak berkorban menjauhi aku dengan alasan dan sebab yang tak masuk dek akal.

Finally, setelah melalui beberapa hari dengan kesedihan, aku nekad untuk letakkan noktah. Biarlah, segalanya ku serahkan pada Allah aja. Echo pun nasihatkan aku untuk biarkan perkara ni berjalan sendiri.

Sejak Ramadhan, aku sahur dengan Echo dan Joe. Kalo bukak puasa, aku ngan Echo jer la coz Joe gi wat show. Hepi gak aku coz dapat bawak Echo merasai pengalaman baru berpuasa di Penang ni cuma aku tak sempat sangat nak bawak dia jalan jalan pusing Penang. Mana dengan bulan puasa ditambah dengan hujan je tiap hari...InsyaAllah nanti je, dia lama kat sini.

K la, tu je aku nak update....nanti aku citerkan lagi pengalaman Ramadhan tahun ni...

1 comment:

  1. sabo yer bang...saper tu?
    tringin nk jumpe echo....tgh tgk date nih.

    Dior

    ReplyDelete