Saturday, February 14, 2009

KASIH selamanya .....


HAPPY VALENTINES DAY ZAINI, SEMOGA ALLAH MEMPERTEMUKAN JODOH YANG ZAINI IDAMKAN. SEMOGA ZAINI BERTEMU DENGAN SI DIA YANG MEMAHAMI HATI ZAINI, YANG MENYAYANGI ZAINI DENGAN SEPENUH HATI. SELAMAT HARI KEKASIH, BE HAPPY OK!

Saat itu jam menunjukkan angka 12.02 tengah malam, aku sendirian di Gurney Drive beremankan angin malam. SMS itu aku dapat dari Fazi (thanks Fazi) di saat aku menempuh malam yang indah itu sendirian. Tadi masa drive nak ke sini, ada orang sibuk membeli bunga dan hadiah Valentine kat tepi jalan, untuk yang tersayang pastinya. Aku tetiba jadi sayu coz aku tak ada sesapa, I mean LOVER. Sunyinya rasa hidup tanpa teman namun aku sendiri yang takutkan pada satu permulaan yang aku tahu pengakhirannya pedih.

Sebentar tadi sebelum ke Gurney, aku jumpa dengan x-lover aku yang paling aku sayang, hubungan kami sukar dimengertikan. Aku sayang dia sangat sangat walaupun aku tahu dia kini sudah berpunya. Dan aku tahu apa gelodak hatinya. Namun atas dasar menghormati, aku terima semuanya. Valentine ini aku bingkiskan dia sebuah CD, sebuah bantal kecil berbentuk love dan sekeping kartu. Aku tak dapat nak menghalang diri aku dari menghadiahkan sesuatu padanya, ntah kenapa. Hmmm semoga dia tabah dengan apa yang sedang dia lalui sekarang ini. Tengah malam itu, aku terima SMS darinya ‘awak, tq for the sweet gift, hepu valentine to u, tq for ur love’ sayu di hati ini menerbitkan air mata (again) arrgghh bosan aku dengan kesedihan.

Malam tadi gak aku utuskan SMS untuk xlover yang sorang lagik, skadar ucapan untuk dia dengan doa dia bahagia dengan pilihannya sekarang yang dah pun dia bawak datang umah aku di umah aku sendiri…hmmmm aku yakin dia bahagia dan gembira sekarang ini.

KASIH SAYANG aku untuk semua…kerana aku tahu aku kaya dengan perasaan ini. Semoga yang terindah menjadi milik kita di hari ini….

1 comment:

  1. whoa! ramainyer ex-lovers :p Mr Romeo jgk ek! hehehe.. Anyway, jangan la sedey2. Stay cheerful ok!

    ReplyDelete