Sunday, January 16, 2011

GO HOLIDAY 2011

Hurmm............................holiday again? Sememangnya aku suka jejalan, untuk tahun 2011 aku dah ada plan untuk jejalan, InsyaAllah jadik kenyataan.

Kalo tahun lepas, paling jauh aku sampai Hong Kong, InsyaAllah tahun ni aku ke sana lagik, Oktober gak, nak tunaikan janji pada member aku yang tingin sangat nak ke sana.

Tapi sebelum Oktober, Ogos aku dah ada plan nak ke satu negara tuh cuma belum dapat green light confirmation jer, nanti kalo nama dah lulus, aku kongsi ngan korang k. InsyaAllah.

Febuari ngan March aku kembali ke Medan sebagai Tour Guide lor hehehe rindu sangat ngan Medan, suasananya...makan makannya, orang orangnya hmmm apatah lagik ada yang istimewa kannn....

Febuari aku naik Firefly, March aku naik Air Asia, saja tukar tukar...kalo tak tukar bosan plak nanti. InsyaAllah aku akan post semua kegiatan aku kat sini, harus aktifkan blog kembali. Tak nak bersarang lagik hehehe.....

1 comment: