Thursday, January 13, 2011

ARRGGHH....TAK TAHAN

Seingat aku, batuk + sakit tekak + selsema ni mula mendatangi aku penghujung tahun 2010. Seperti biasa aku dah memang standby nak sakit di awal tahun kerana itulah kebiasaannya hehehe tapi tahun ni memang teruk ar sampai aku hilang sora, terpaksa kerja gak dengan suara yang begitu seksi lagi berahi bila ckp dengan microphone hehehe tapi hazabbb sangat, hanya Allah yang tahu tapi tak per la sakit ni kan penghilang dosa dosa kecil. Banyaknya dosa aku sampai skang aku tak sembuh sembuh lagi neh.

Ubat dah 3 round aku habiskan, smalam Manager Golden Thai kasi aku minum air apa ntah, bagus untuk sakit tekak katanya, punyalah masam...tak pernah aku minum minuman semasam itu dalam hidup aku tapi tak baik gak hehehe maybe kena minum lagik kot rasanya.

Harapnya aku cepat sembuh la coz minggu depan ada few meeting yang aku kena attend, takkan masa tu nak berkokok...hmm semoga aku cepat sembuh, aminnnn.........

No comments:

Post a Comment