Wednesday, October 21, 2009

KECIKNYER ATI AKU ....

Beberapa minit sebelum azan Maghrib berkumandang, aku dapat cerita dari seorang teman berkisar tentang dua orang teman baik aku yang selama ini aku jaga, aku beri perhatian melebihi saudara kandung aku sendiri coz aku dapat tengok dorang ni tak punya keyakinan diri, kena diperhatikan dan diberikan semangat tapi hari ini hati aku betul-betul hancur, Allah saja yang tahu. Segala yang aku dengar, aku simpan seketika di hati, aku percaya dengan apa yang aku dengar coz aku tahu dorang tu mcm mana. Aku pernah cuba mengubah sifat yang ada pada dorang tapi dihujungnya aku harus tahu juga, jika dorang tak tolong diri dorang sendiri, apa pulak daya aku.

Cuma, hari ini hati memang terusik dengan apa yang aku dengar. Mujurlah aku ni jenis tak cepat melatah malah sempat aku pujuk hati....tak apalah, satu waktu korang akan menyesal dengan kehidupan korang sendiri.

Yang penting sekarang, hidup perlu diteruskan. Esok aku ada janji dengan owner kedai di Batu Ferringhi, INSYAALLAH Januari nanti akan bermula satu episod baru dalam kehidupan aku. Dengan izin YANG MAHA ESA.

No comments:

Post a Comment