Friday, October 23, 2009

HATYAI...

Rencana mahu ke Genting Highlands dengan Echo...jadual aku jadi ting tong sangat bulan ni sampai Disember memang pack. Tadi decide nak gi Hatyai jer la so aku pun buat booking tapi penuh la pulak coz dah last minute. Dengan hampanya, aku drive ke Prangin Mall...saja nak survey package apa yang ada, sekali aku tanya kat situ, masih ada kekosongan untuk pakej Hatyai, terus aku bayar ler, RM200 untuk 2 orang (transport ngan hotel) untuk 2 hari 1 malam...hurmmm ok wat!

So, esok jam 8.30am aku akan bertolak ke Hatyai ngan Echo, ntah mcm mana Hatyai pun aku tak tau, dulu dah penah pegi tapi kejap je coz naik flight dari sana ke Bangkok. Harapnya trip yang singkat ini menghiburkan dan njoy lor!

Will be back on MONDAY......bubbyyeee!!!!

No comments:

Post a Comment