Thursday, March 22, 2012

hadoiiiii .....

serabut minda rasanya, banyak hal yang terjadi tahun ni langsung out of order, sesungguhnya aku tak pernah nak jangkakan tentang perjalanan hidup aku saat ini : yang sedang aku lalui kini. satu ketika dulu aku ingat aku akan terus dalam lingkungan ruang bisnes berterusan. tapi dengan rezeki Allah ini, aku syukur sangat walaupun banyak cabaran yang Dia berikan.

melihat jadual kerja untuk tahun ini sudah cukup untuk aku LETIH. sesungguhnya terlalu pack dengan segala mcm event kecik n bosar, syukur alhamdulillah. kalau diikutkan penat memang la kan tapi ini soal kepercayaan yang diberikan pada aku lagipun aku orang baru di sini. tapi dengan semangat famili, kengkawan, aku gagahi jugak. ada banyak hal yang aku nak buktikan dan tanggungjawab pada org sekeliling yang perlu aku langsaikan.

pagi tadi slepas subuh sempat nonton dengan mak kuliah agama, tentang REZEKI : Sesengguhnya rezeki itu dari sisi Allah dan Allah memberi rezeki kepada sesiapa yang dikehendakiNya tanpa batasan. Begitu juga Allah meluaskan rezeki dan menyempitkannya bagi sesiapa yang Dia kehendaki. Hanya insan yang memahami akan hakikat sumber rezeki ini berusaha untuk memohon dan beramal hanya kepada Allah SWT.

syukur pada ketentuanMu Ya Rabbana .....

No comments:

Post a Comment