Wednesday, December 7, 2011

BERJIMBA @ HATYAI ...






TERSEBUT la kisahhhh hehehe Sabtu lepas aku ke negeri di salah sebuah Negara Gajah Putih - Hatyai. Ermm bagi korang yang suka shopping n makan makan, boleh la jadikan Hatyai satu destinasi pelancongan berbudget rendah ya kerna memang kos rendah sangat untuk ke sini coz dari Penang maaa....

Ekceli aku ke sini bukan untuk suka suki yer kawan kawan, ada urusan bisnes yang harus disiapkan seberapa segera demi masa depan negara yang cemerlang dan gemilang tudiaahhh hehehe alah korang semua kalo dengar je Hatyai, Bangkok, Thailand kompem dalam kepala pikir lain je kan, yer la sememangnya industri seks Thailand sudah di kenali, aku ke sini bukan untuk itu yer la la la la la la ..... *tutup mulut dengan dua dua tangan*

Urmm aku tak yah la citer details sangat pasal tempat menarik kat Hatyai ni ye kalo korang nak tau, sila GOOGLE hahaha kejam tak? Yang buat aku gila kat sini ialah Pasar Malam Hatyai yang serius besar giler yang macam macam hada, haiyoohh serius macam macam hada dan menyakitkan mata sajork melihatnya, soping la jugak mana yang boleh tapi pastinya aku akan kembali ke sini untuk borong, tunggu taun depan sebelum posa yer. Yang aku sentap tu kan bila tgk je baju saiz M, yang jual tu nk promote saiz L kat aku, besar sangat ke aku ni? *memang pown* aku nak motivate diri je dengan beli baju M hehehe kononnya ler tapi finally beli gak la baju yang aku suka giler, sesuai sangat dengan jiwa hehehe dah pakai pon smalam datang kerja hehe lupa lak nak snappy....

Bagi korang yang suka night life, Hatyai ada untuk korang tapi pepandai korang la yer bawak diri coz yang tak baiknyer lebih banyak dari yang baik *baik ke? tak der pown yang baik nite nife kat sini* Aku santai saja di kamar beradu pas balik dari pasar malam tuh, golek sana golek sini huhuhu matiler bergolek...

Ishk kalo nak citer pasal kejadian kejadian di Hatyai ni banyak boleh aku citer tapi cam malas jerk...apapun hati dok teringat ayam kat Hatyai urmm ayam yang boleh dimakan okeh bukan ayam yang cantik di tepi jalan yer huhuhu skiannnn...


No comments:

Post a Comment