Wednesday, October 13, 2010

SAMPAI BILA ...

satu ketika dulu aku hampir nak tarik diri dari bisnes yang aku buat ni, nak beralih kepada sesuatu yang lain yang berbeza tapi aku tak dpt nak lari dari semua ni coz dah sebati dalam diri aku. cuma sesekali aku jadi bosan, down dan segala macam dengan dugaan perniagaan dan orang sekeliling yang tak pernah habis datang dalam hidup aku.

mata yang memandang memang la melihat aku seolah senang dan berjaya tapi ada ke mereka tahu yang aku terpaksa bekerja keras melampau masa semata untuk bertahan dalam dunia niaga ini, terpaksa bersaing dengan nama nama besar dalam industri....syukur sangat coz aku masih mendapat tempat di pasaran cuma dengki khianat yang buatkan aku menyampah!

ada sesuatu yang baru yang sedang berlaku dalam lingkungan produksi aku, nanti satu hari bila perjanjian termetrai aku tak tahu la apa plak ujian yang nak datang, semoga Allah melindungi aku, AMIN

No comments:

Post a Comment